Na pewno spotkałeś się już z określeniem long tail – co w dosłownym tłumaczeniu oznacza długi ogon. Jak jednak ma się to do pozycjonowania Twojej firmy?
Na pewno spotkałeś się już z określeniem long tail – co w dosłownym tłumaczeniu oznacza długi ogon. Jak jednak ma się to do pozycjonowania Twojej firmy?
Pozycjonowanie Long Tail to optymalizacja w zakresie wyszukiwania setek wielowyrazowych fraz, które składają się z kilku słów jednocześnie, skierowana głównie do sklepów internetowych. Dzięki temu, strona internetowa Twojej firmy będzie widoczna bardzo wysoko w wynikach wyszukiwania, na wiele fraz. Twoja strona www zarejestruje wówczas większą ilość wejść, a co za tym idzie, więcej potencjalnych klientów. Internaucie, który wpisze przykładową frazę „produkcja okien drewnianych sosnowych”, wyszukiwarka zaproponuje Twoją firmę. Natomiast, gdy samą frazę „produkcja okien”, znajdzie również znaczną konkurencję dla Twojego biznesu.
90% sklepów internetowych upada, nawet przy doborze nowoczesnej technologii czy wyszukanego layoutu. SiteSet może jednak sprawić, że sklep internetowy Twojej firmy odniesie sukces! Pozycjonowanie Long Tail umożliwia szybsze pojawianie się w najbardziej popularnych wynikach wyszukiwarek, ponieważ w tym przypadku konkurencja jest mniejsza. Dzięki niemu, Internauta znajdzie bardziej dopasowaną ofertę do tego czego szuka, ponieważ frazy są lepiej dopasowane do jego potrzeb. Ponad to, eksperci przekonują, że ilość wyszukiwań po hasłach, które składają się z kilku słów jednocześnie, jest wyższa z roku na rok! Pozycjonowanie Long Tail staje się globalnym trendem, które umożliwia niezwykle szybki efekt pozycjonowania, znacznie większą liczbę potencjalnych klientów oraz wydłużenie pobytu Internautów na Twojej stronie.