Najpewniejszym i najszybszym zyskiem jest dotarcie do klienta lokalnego.
Najpewniejszym i najszybszym zyskiem jest dotarcie do klienta lokalnego. Pozycjonowanie regionalne jest więc skierowane do wszystkich firm, które kierują swoje usługi oraz produkty głównie do grupy odbiorczej w danej lokalizacji – mieście, regionie czy województwie. Badania pokazują bowiem, że najczęstszymi frazami wpisywanymi w wyszukiwarkach internetowych jest dana lokalizacja i odpowiednio poszukiwana usługa lub towar. Frazy lokalne są nie tylko bardziej trafne niż te ogólne, ale po prostu tańsze.
„Stomatolog Gdynia”, „kwiaciarnia Gdańsk Główny” czy „firma montażowa Trójmiasto” – w zależności od rodzaju Twojej działalności gospodarczej, charakteru produktu czy usługi lub miasta, dana fraza pozwala na uściślenie poszukiwań konsumenta, a dzięki temu na bardziej precyzyjne i efektywne wyszukiwanie. Usługi Twojej firmy będą poprawnie zaindeksowane w wyszukiwarce, a co za tym idzie, dotrzesz do większej liczby Internautów, zwiększysz sprzedaż oraz dochody firmy.
Dlatego chcemy Twojej firmie pomóc w dotarciu do konsumenta lokalnego! Na podstawie profesjonalnej analizy oraz audytu, SiteSet dobiera optymalne słowa i frazy, które po wpisaniu w wyszukiwarkę, skierują potencjalnego klienta właśnie na Twoją stronę internetową. Dane frazy wybieramy pod kątem ich popularności wśród Internautów, a następnie optymalizujemy pod nie kod źródłowy strony. Strona internetowa Twojej firmy zostanie dodana do najpopularniejszych katalogów oraz serwisów internetowych oraz znajdzie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwarek.